Sjusjøcup 6 Tolga 8. Februar 2020 - vi setter opp buss!

Postet av Andre Kvarstad den 19. Jan 2020

Endret! Pga lavere deltakelse enn forventet innfører vi en egenandel på kr 100,- pr medlem av Hamar Skiklubb. Mottatt gave kr 10.000 vil bli omdisponert og benyttet til annet formål. Det vil bli åpnet for påmelding fra andre klubber fra kl 21.00 tirsdag 28.1.20 med en egenandel basert på kostnad med bussen.

------------------------------

Ifbm Sjusjøcup 6 og KM fellestart på Tolga 8. Februar 2020 har Hamar SK valgt å sette opp buss. Vi ønsker å skape en hyggelig opplevelse som gir godt samhold og ønsker å oppfordre til at klubbens utøvere deltar på denne turen til skirenn på Tolga. Våre venner i Østerdalen reiser mye sørover ifbm skirenn i kretsen, og dette tiltaket er da også ment å bidra til at vi kan stille mange løpere på deres arrangement på Tolga.

I tillegg har vi i Hamar SK mottatt en gave på kr 10.000 fra en av klubbens medlemmer. Denne gaven skal benyttes til å styrke fokus på «flest mulig - lengst mulig» og vi vurderer i samråd med giver at at en slik busstur er med å skape bedre samhold i klubben. Denne gaven gjør at vi kan sette opp buss til Tolga uten egenandel for våre medlemmer!

Arrangementet er for alle løpere i årskullene 8 år til seniorklasse. Vi ønsker at løpere melder seg på turen og har vi plass til foreldre så er de også velkommen med på bussen, hvis ikke må de vurdere å slappe av hjemme denne lørdagen eller samkjøre i biler. Men foreldre kan gjerne melde seg på så ser vi hva vi har av ledige plasser. Planen er at vi har med flere trenere fra de ulike klassene som skal sikre nok voksentetthet denne dagen.

Bussen har 58 plasser og det er førstemann til mølla vedr påmelding til denne turen.

Påmelding busstur

Påmelding til skirennet kan dere gjøre her