TRENERFORUMET MÅ DESSVERRE UTSETTES, TROLIG TIL MAI Trenerforum med Petter Hagen og trenere fra Hedmarken

Postet av Jo Helgestad den 8. Feb 2015

Hamar Skiklubb inviterer til trenerforum for trenere i skiklubbene på Hedmarken (STH) og Mjøs-ski. Målgruppe er primært trenere for utøvere fra 15 år og eldre. Treffet vil skje på Gubbestua mandag 16. feb. kl. 19.00. Det serveres kaffe og kaker.
Tema er sesongplanlegging og formtopping, da særlig med vekt på det som skjer i konkurransesesongen. Petter Hagen, trener i LeasePlan Go, og trener for Simen Sveen og Kristian Græsli, vil fortelle om hvordan han jobber sammen med lag og utøvere rundt temaet.
Men ikke minst ønsker vi at også trenerne forteller om sine erfaringer om dette krevende og i mer eller mindre grad utøvertilpassede temaet. Et ønske kunne være at vi fikk en fasit i løpet av kvelden…. Men så enkelt er det nok ikke!