Miljøsamling Skeikampen - Påmelding

Postet av Kjetil Kjærnes den 15. Okt 2015

Vi inviterer alle i Hamar Skiklubb til å delta på årets miljøsamling på Skeikampen den 20.-22. november. Dette er årets høydepunkt for klubben, og en viktig arena for å bli kjent med miljøet, barna og foreldre. I fjor var vi 150 stykker(!), og mange tok med hele familien på en tidlig skihelg. Vi hadde supre treninger, deilige bad i bassenget på hotellet, mye lek og en gøyal fellessamling lørdag kveld.

Overnattingsstedet er Velkomstsenteret ved bunn av alpinbakken. Kostnadene for voksne er kr 545,- pr natt (3-/4-sengsrom). I alderen 7-15 år kr 365,- og barn i alderen 0-6 år gratis. Prisen inkluderer helpensjon og sluttvask. Dersom noen ønsker 1- eller 2-sengsrom, er det et tillegg pr person pr natt på kr 70,-. Sengesett kan tas med hjemmefra eller leies for kr 150,- pr sett.

Påmelding og bestilling av overnatting gjøres vi linken her innen lørdag 31. oktober.

FRIST UTLØPT OG FULLBOOKET PÅ SKEIKAMPEN

Oversikt over foreløpig påmeldte ser du her

Har du spørsmål kontakt Kjetil Kjærnes på kk@byggeraad.no eller på telefon 9051 3361. Program for samlingen kommer senere.

Vi håper nettopp du kommer, da blir vi en stor flott gjeng!