I ORDEN: Påmelding HA-sprinten - meld på på nytt dersom du har krysset av at klubben betaler

Postet av Jo Helgestad den 3. Des 2015

Dette er nå i orden for HSK-løpere, Dere tre det gjelder (2xEngeset + 1) er nå påmeldt! (men vi må også få 19 andre til å gjøre ny påmelding...)

-----------

Grunnet misforståelse i rutinene har det innledningsvis kun vært mulig å bli registrert deltager dersom man ved påmelding betalte selv. Dersom man krysset for at klubben betaler, har man fått info om at påmeldingen ikke er gyldig før klubben har betalt. Og man står ikke som påmeldt!

Nå er påmeldingspremissene endret. Systemet tillater ikke påmelding ved egenbetaling, kun ved at det blir sendt faktura til klubben i ettertid.

Har du prøvd å melde deg på ved klubb-betaling tidligere, må du derfor på nytt gå inn og melde deg AV og PÅ igjen!

Husk deltagerstopp ved 600 deltagere, pt. over 60 påmeldte. Merk: Klubben dekker startkontingent ved HA-sprinten!