Påmelding Miljøsamling Skeikampen 24-26 nov 2017

Postet av Nina Regland Kaulum den 2. Nov 2017

Vi inviterer alle i Hamar Skiklubb til å delta på årets miljøsamling på Skeikampen den 24.-26. november 2017. Dette er årets høydepunkt for klubben, og en viktig arena for å bli kjent med miljøet, barna og foreldre. I fjor var vi 150 stykker(!), og mange tok med hele familien på en tidlig ski helg. Vi hadde supre treninger, deilige bad i bassenget på hotellet, mye lek og en gøyal fellessamling lørdag kveld. Vi håper å gjenta suksessen:)

Overnattingsstedet er i år Thon Hotel Skeikampen. Hotellet ligger rett ved alpinsenteret og fine langrennsløyper. Deltakerne fordeles i rom inne på hotellet. Her har vi ulike rom til disposisjon, så sett opp ønsket bosituasjon i bestillingsskjema. Kostnadene for barn (alder 2-12 år)pr døgn er kr 645,- og voksne kr 855,-. Prisen inkluderer frokost, matpakke til lunsj, middag, sengetøy og sluttvask.

Påmelding og bestilling av overnatting gjøres vi linken her innen mandag 06.november.

Har du spørsmål:  kontakt Heidi Skåret på heidiskaret@hotmail.com eller tlf 91596354.

Program for samlingen kommer.

Vi håper nettopp du kommer, da blir vi en stor flott gjeng i år også:)!