Samling på Sognefjellet for juniorene/seniorene 27.-30. juni

Postet av Gudbrand Lien den 21. Apr 2019

Sol - storslagen natur - behagelig temperatur - flotte skiløyper - sosialt og moro

Dette kan du kanskje oppleve, dersom du blir med på Hamar Skiklubbs sommerskisamling på Sognefjellet fra torsdag 27. juni til søndag 30. juni. Vi skal bo på Sognefjellshytta, dvs. rett ved skiløypene. Det er rift om plassene på Sognefjellshytta, derfor ønsker vi påmelding fra dere raskest mulig, og senest søndag 5. mai.

Kostnaden (egenandelen) per utøver er ikke endelig helt klarlagt ennå, men blir omkring kr 2750, som vil bli innkrevd på forhånd (kommer tilbake til dette). Klubben dekker da kr. 1000 per utøver. Kostnad for "ikke-Hamar SK utøvere" blir dermed omkring kr. 3750. Kostnader med reise tur/retur Sognefjellet dekker dere utøvere selv.

Ytterligere informasjon om romfordeling, kjørelister, treningsplan for samlinga m.m. kommer senere.

Hovedtrener blir Torill Kvarstad. Andre Kvarstad blir også med som "alt-mulig-mann", inkl. evt. smørehjelp. Anbefaling om smøring av ski før avreise kommer. Muligens stiller vi med flere ledere også, avhengig av påmelding.

Påmeldingslink her.

Oversikt påmeldte (per nå) ser du her.

Vi ser frem til noen fine dager på ski på Sognefjellet!