HAMAR SKIKLUBB SØKER ETTER ‘UNG ARRANGØRLEDER’

Postet av Ingrid Robøle den 21. Nov 2017

Hamar Skiklubb ønsker å rekruttere nye unge arrangørfunksjonærer til  arrangementet Kirkebakken Grand Prix. Gjennom midler fra Hedmark  fylkeskommune har vi nå muligheten til å gjennomføre et skoleringsprogram for nye arrangørfunksjonærer.

Hamar Skiklubb søker etter en ung arrangørleder til å planlegge og  gjennomføre programmet i samarbeid med en mentor fra arrangøren.  I tillegg skal ung arrangørleder være med å rekruttere yngre til ulike  roller i arrangementet.

Ung arrangørleder får honorar for å utføre oppdraget.

Kirkebakken Grand Prix arrangeres fredag 15. juni 2018.

Framdrift :

15. desember            Søknadsfrist

15. januar                  Den nye arrangørlederen er klar ca 15. februar            Kick off for skoleringsprogram

Det blir 3-4 samlinger for de som inngår i programmet fram mot  gjennomføring 15. juni. Det vil bli en evaluering i påfølgende uke. Feiring og avslutning for alle som har deltatt er planlagt til august.

Den unge arrangørlederen får sjølstendige oppgaver, men vil

samarbeide med mentor.

Har du lyst til å bli med?

Da sender du en melding (søknad) om hvorfor til Chr.Bjorn@idrettsforbundet.no