Romfordelingsliste og betalingsinformasjon - Miljøsamling Skeikampen 2017

Postet av Nina Regland Kaulum den 22. Nov 2017

Her kommer romfordelingslisten til Miljøsamlingen på Skeikampen. Alle har fått oppfylt sine ønsker:) Romnøkkel og romnummer får dere tildelt når dere ankommer Skeikampen.

Betaling for oppholdet gjøres på forhånd, innen fredag 24.11.17, da hotellet fakturerer klubben. Innbetaling skjer til Hamar Skiklubb sin konto 1800.14.57515.

VIKTIG!: MERK BETALINGEN med NAVN på deltaker/ deltakere. Dette for at vi skal få oversikt over hvem du har betalt for:)

Romfordelingsliste/ betalingsoversikt

Program Miljøsamling Skeikampen 2017

Prisen hver deltaker skal betale står i egen kolonne, ved ditt navn i vedlagte skjema. Spørsmål eller informasjon vedrørende betaling/ innbetaling rettes til Heidi Skåret på epost heidiskaret@hotmail.com eller på tlf:91596354

Juniorene betaler den prisen de har fått oppgitt gjennom Gudbrand Lien.

Litt generell informasjon: Prisen inkluderer  frokost, lunsj, mellommåltid (kornmåltid), middag og sengetøy. Vi har fått byttet ut matpakke til lunsj med lunsjbuffé:). Har fått noen spørsmål om måltider fredag for de som kommer opp fredag ettermiddag. Her er det felles middag kl 18.00 for deltakerne som deltar fra fredag - søndag.

Det er gode snøforhold på Skeikampen:), det snør i dag og det er meldt oppholdt i helgen. Vi gleder oss til noen fine skiturer for store og små:)

Velkommen til samling!