KM-seier til Emma, Jonathan og Isak. Mange gode prestasjoner i Nord-Østerdal.

Postet av Andre Kvarstad den 11. Feb 2018

I helgens KM klassisk på Kvikne fikk Hamar Skiklubb 3 nye KM-vinnere. Dette var Emma Bangstad Bergersen i J15, Jonathan Hemb Fjeldstad i G13 og Isak Brenden i G14FH. I tillegg vant Mari Ovidia Ranestad og Heidi Therese Wiest bronse i klassene J13 og K19-20. Vi gratulerer!

Emma og Jonathan, helgens KM vinnere

Isak med diplom og medalje som KM vinner i G14FH

Forøvrig mange gode prestasjoner av alle Hamar SK sine løpere i lørdagens klassiske renn på Kvikne og søndagens skiathlon på Vingelen. Jonathan kapret en ny seier i G13, Jørgen fikk en fin 2. plass i G14 mens Emma tar en fin 2. plass i J15. Heidi tar seieren i K19-20 men stilte alene i klassen denne gangen.

Vi hadde booked Narumshyttene på Savalen og lørdag kveld ble det tradisjonen tro, Taco-kveld for store og små. Vi hadde også invitert med oss Ottestad ski til å bo sammen med oss og vi var ca 30 til bords lørdag kveld. God stemning var det, også på tvers av klubbene selvsagt :-) Miljø er viktig og vi ser at ungene har det veldig bra sammen på disse turene.

Resultater se i linken under

KM Kvikne

Skiathlon Vingelen 11.2