Registrering av smøretjenester og overnatting på hovedrenn for junior 2018/2019

Postet av Gudbrand Lien den 21. Sep 2018

Vinteren nærmer seg, og Henrik, Jan og Jarle (med på bildet over) gleder seg til dager i smørebua!

Viser til informasjon på foreldre- og utøvermøtet på onsdag denne uka (19/9), og at det er tid for å bestille overnatting og smørehjelp i forbindelse med NC-junior renn på Konnerud (januar), Åsen (februar) og Savalen (mars).

Det er kort frist, fristen for registrering er mandag 24. september (også pga. skikretsens frist for booking av overnatting). Registerings-skjema er per utøver. Merk imidlertid at registeringsskjema vedgår både utøver og foreldre når det gjelder overnatting i forbindelse med NC junior på Konnerud og NM junior på Savalen. Så, anbefaler at skjema fylles ut sammen med/i dialog med foreldre. Les skjema nøye ved utfylling.

Bemerker også at registeringen ikke bare er for Hamar Skiklubbs løpere. Skjema gjelder også for utøverne i Ottestad IL og andre utøvere (med foreldre) som følger treningsgruppa og ønsker å benytte seg av Hamar Skiklubbs tilbud.

Registeringsskjema finner du her.

Her ser du registrerte sålangt.