Hamar Skiklubb selger Lions-kalendere

Postet av Hamar Skiklubb den 5. Nov 2019

Du har sikkert sett de fine Lions-kalederene som henger i mange hjem? Hamar Skiklubb vil i høst selge Lions-kalendere i samarbeid med Storhamar Lions. Salgsdugnaden vil primært skje onsdag 13.nov. og utøvere fom. 13 år til senior vil selge i angitte områder på Hamar, Ridabu og Ingeberg. Målet er å selge 600 kalendere. Selgerne innkalles av yngres- og jr/sen-utvalget, vi samles på Gubbestua kl. 17.30 for info, utdeling av kalendere og tildeling av område/rode. Salg kl. 18.00-20.00, for retur og avregning på Gubbestua. Bil og dertil foreldrehjelp vil for mange være nødvendig. Betaling kr 150/kalender via kontant/Vipps (vekslepenger...). Husk HSK-antrekk. Vi vil også dele ut en flyer med HSK-info ved husbesøkene. Spørsmål? Jo Helgestad, 905 81 215.