Barn født mellom 2005 og 2010 - Meld dere på Hamar Sommerskiskole!

Postet av Ingrid Robøle den 22. Jan 2020

Meld dere på sommerens store høydepunkt!

Hamar skiklubb og Ottestad IL fortsetter med suksessen, og i år arrangeres Hamar sommerskiskole for de som er født i år 2005 til 2010.  En ekstra stor takk til vår "trofaste" samarbeidspartner, Sparebank 1 Østlandet, som har støttet dette prosjektet helt siden vi startet for 6 år siden. Det var faktisk Sparebank1 Østlandet som kom med "bestillingen" på en sommerskiskole, så de har en stor ære for at det ble noe av dette konseptet!

Hamar sommerskiskole varer fra 3.august til 7 august. Hvis du er glad i å trene, liker å være sosial og du ønsker å utvikle deg som skiløper så er dette noe for deg.

Mer info finnr du her: https://www.hamarsommerski.no/   Her er det også link til påmelding. Påmelding før 1. april koster 2 950.

Her kan du se en kort video med my moro fra Hamar sommerskiskole 2018: (Johannes Viken har laget denne):