Hamar Skiklubbs Himmeltoppen Opp - Åpent testløp torsdag 30. juni

Postet av Gudbrand Lien den 12. Jun 2016

Velkommen til Hamar Skiklubbs Testløp:

HSK Himmeltoppen opp! 2,6 km og ca. 160 høydemeter. Det er 3. gang dette arrangeres.

Dette er løpet for alle (og uavhengig av klubb) som vil teste seg selv og måle sin egen fremgang. Vi oppfordrer alle til å stille på testløp torsdag 30. juni kl. 18.00. Ny test vil bli gjennomført til høsten. Her kan alle komme både store og små.

Litt praktisk info:

TID: Torsdag 30. juni kl. 17.40 – 18.00: Registrering på Hedmarktoppen (man får tildelt startnummer)

Kl. 18.00: Felles oppvarming hvor vi jogger testløypa motsatt vei (løypa vil også være lett merket)

Kl. 18.30-18.45: Start for de som ikke ønsker å være med i fellesstart. Her må man bruke egen stoppeklokke for å registrere tida – artig å ha for å sammenligne med sin egen tid når man gjentar testen

Kl. 18.45: Fellesstart ved Snekkerstufeltet (på asfalten der stien begynner)

Kl 19.00 og utover: Målgang ved å slå i veggen på øvre vanntank, og kanskje en kakebit på toppen:)

I 2015 var det to testløp i samme løype. Reportasje fra Himmeltoppen Opp I finner du her, for Himmeltoppen II finner du her. Løyperekorden er 10.41 for herrer/gutter og 12.03 for kvinner/jenter. Men husk, dette er først og fremst en test mot deg selv.

Se på linken her (eller bildet nedenfor) for løypekart (løypa merket svakt lilla)

TIPS: Gjennomfør økta på egenhånd hvis du ikke kan denne dagen, noter tida, og bli med på ny test til høsten.

VEL MØTT- HÅPER Å SE MANGE SPENSTIGE løpere PÅ START!!