HA-Sprinten - DUGNADSBEHOV

Postet av Kjetil Kjærnes den 11. Des 2016

Vi har nå rekruttert en god stab med dugnadsvakter, så gjennomføringen av arrangementet er sikret. Men vi ønsker oss likevel flere dugnadsvakter, slik at det blir lettere å få til bytter ila dagen. Det er mange som ønsker litt fri innimellom for bl.a. å se egne barn.

Fint om de som kan bidra - hele eller deler av dagen - gir tilbakemelding til Tor Harald Tusvik på tusvik.tor.harald@gmail.com så snart som mulig.

HA-Sprinten har stor verdi for Hamar Skiklubb; først og fremst for å vise at vi kan arrangere skirenn som er til glede for alle barn og ungdom både på Hamar og i hele innlandet, men også økonomisk da HA Sprinten (og samarbeidet Tour de Hedmarken) gir et betydelig overskudd til drift av klubben.

Vi blir glad for alle bidrag!