Tour de Hedmarken 2016 - oppsummering

Postet av Andre Kvarstad den 29. Des 2016

Årets Tour de Hedmarken er ferdig og årets arrangement ble gjennomført på en strålende måte. Arrangørklubbene Hamar SK, Ottestad Ski, Vang Skiløperforening og Nordbygda Ski har levert plettfrie arrangement under gode og likeverdige langrennsforhold. Jeg opplever mange fornøyde barn og ungdom som deltar på skirenn og som benytter anledningen til skileik mellom skirennene. Lite snø i lavlandet og gode snøforhold både på Gåsbu og Budor har bidratt til at ungene opplever herlige rammer for lek og moro på skistadion.

"Kult på skirenn" synes Henrik

Kult på skirenn :-)

For HSK Yngres har vi stilt med ca 120 starter i løpet av disse 4 rennene og vi har med løpere i de fleste årsklassene. Har inntrykk av at de som har vært med har opplevd gode opplevelser.

Isak i farta

Henrik, Jørgen og Vetle er godt fornøyd etter onsdagens skirenn

Av sammenlagtlistene i TdH har vi 2 på pallen fra ynges. Dette er Mari Ovidia Ranestad i J12 og Magnus M Stensby i G15. Begge inntok en flott 3. plass i sine klasser for hele touren. Gratulerer!

Alle resultater på de ulike renn finner dere på www.tourdehedmarken.no og sammenlagtresultater finner dere her

Magnus på pallen :-)

Takk for fine opplevelser,

jule- og sportslig hilsen fra André