7. utgave av "Himmeltoppen opp" tirsdag 25. juni 2019 kl 18.00 for alle!

Postet av Ingrid Robøle den 17. Jun 2019

Velkommen til Hamar Skiklubbs Testløp:

HSK Himmeltoppen opp! 2,6 km og ca. 160 høydemeter. Det er 7. gang dette arrangeres.

Dette er løpet for alle (og uavhengig av klubb) som vil teste seg selv og måle sin egen fremgang. Vi oppfordrer alle til å stille på testløp tirsdag 25. juni. Her kan alle komme både store og små.

Litt praktisk info:

TID: Tirsdag 25. juni kl. 17.40 – 18.00: Registrering på Hedmarktoppen (man får tildelt startnummer)

Kl. 18.00: Felles oppvarming hvor vi jogger testløypa motsatt vei (løypa vil også være lett merket)

Kl. 18.25: Start for de som ikke ønsker å være med i fellesstart. Her må man bruke egen stoppeklokke for å registrere tida – artig å ha for å sammenligne med sin egen tid når man gjentar testen

Kl. 18.30: Fellesstart ved Snekkerstufeltet (på asfalten der stien begynner)

Kl 18.40 og utover: Målgang ved å slå i veggen på øvre vanntank, og enkel fruktservering på toppen:)

Løyperekorden er 10.41 for herrer/gutter og 11.53 for kvinner/jenter. Men husk, dette er først og fremst en test mot deg selv.