Lederkurs for Ungdom 2019 1.-3.nov. Lillehammer

Postet av Hamar Skiklubb den 9. Sep 2019

Nå nærmer det seg Idrettshelga Innlandet og i den forbindelse ønsker vi å invitere til årets utgave av Lederkurs for Ungdom. Lederkurset består av to deler på totalt 25 timer og er for ungdom mellom 15-19 år som har lyst til å bidra i eget idrettslag, treffe andre ungdom på tvers av idrettene, lære mer, ha det gøy og sosialt, samt bygge nettverk!

Lederkurset går på Birkebeineren Hotell, Lillehammer helgen den 1. – 3. November. Informasjon finner dere på hjemmesidene til Hedmark og Oppland idrettskretser.

Idrettskretsen ønsker å rekruttere ungdommer som er engasjert og motivert til å ta på seg verv i idrettslaget og vi ønsker at klubben de tilhører tar en aktiv rolle i rekruttering og oppføling underveis i kursets gang. Oppfølgingskurset tar sted lørdag den 3. Januar på Hamar som en del av Idrettsgallaen 2020.

Interessant? Ta kontakt med Ingrid Robøle eller Jo Helgestad.