21 lag fra Hamar Skiklubb deltok på KM sprintstafett - og vi gratulerer 11-12 årsgruppa med "seier" om å stille flest lag til start!

Postet av Ingrid Robøle den 21. Feb 2022

Starter med å dele ett stemningsfullt bilde fra arrangøren Vang Skiløperforening! De har for øvrig lagt ut mange flott bilder fra helga på sin FB-side:   https://www.facebook.com/VSFlangrenn/

Så over til "konkurransen" hvor jeg annonserte at den treningsgruppa som meldte på flest lag, skulle få gå ut å spise pizza sammen med trenerne sine. Det var kamp om seieren her, og juryen er imponert over at det var de yngste som klarte å stille flest lag. Kjempebra!  Håper dette gir mersmak til å stille på flere renn, både stafetter og individuelle renn.

Hamar Skiklubb hadde med 21 lag på søndagens KM sprintstafett, fristil:

8 - 10 år:   6 lag

11 - 12 år:  5 lag

13  - 14 år: 4 lag

15 - 16 år: 3 lag

Jr: 2 lag

Sr: 1 lag

Gruppa 8-10 bestod av to treningsgrupper (7-8 og 9-10), så juryen har denne gangen avgjort at seieren går til gruppa 11-12 år som hadde med 5 lag. Så gratulerer så mye til dere, som nå kan ta med trenerne Hans M Raknerud, Thomas Linholt og Per Bjørnstad ut på pizza!