Takk for innsatsen på Kirkebakken Grand Prix 2022 - arrangert for 20. gang!

Postet av Ingrid Robøle den 19. Jun 2022

Nok en gang klarte vi i Hamar Skiklubb å gjennomføre ett strålende arrangement! Er stolt av å være en del av Skiklubben og ikke minst stolt av dere som er med å bidrar til denne festen! Ekstra moro at vi i år lagde ett arrangement for absolutt alle - barneløp opp til 12 år, rulleskistafett for alle mellom 13 og 16 år, og rulleskirennet for de over 17 år.

Her kan dere se hele sendingen på Youtube:

Ekstra stor takk til Avle Christen Bjørn som tok på seg rennlederansvaret også i år! Skulle gjerne listet opp mange navn, men tror alle som har deltatt i arrangementskomite og å dugnad vet at vi er veldig takknemlige for deres innsats! Ekstra hyggelig å se at så mange av "mannskapet" også ble med på bespisning både tirsdag og onsdag kveld.

Mange takk til trofaste (og nye) sponsorer som bidrar - vi er avhengig av dere alle for å kunne gjennomføre arrangementet.

Vi har fått mange gode tilbakemeldinger, og jeg tillater meg her å gjengi Haakon Klæbo (far og manager for Johannes) sin tilbakemelding :

"Det er alltid like hyggelig på Hamar. Vi storkoste oss i går.

Til info så er min tilbakemelding fra meg ikke høflig skryt. Hadde en lang samtale med Johannes på vei tilbake til Skeikampen - han sier akkurat det samme som meg. Kirkebakken GP er publikumsvennlig, tilrettelagt for utøvere og media, flinke til å ivareta rekruttering og lokale løpere, tight arrangement, god stemning og en arrangørstab som alltid er hyggelig.

Du får hilse så mye til styret og arrangørstab og gi dere selv det skrytet dere fortjener.

Vi kommer tilbake til neste år - om vi får lov."

God sommer!

Hilsen Ingrid