HA-sprinten 2022 er historie - tusen takk til alle som var med på dugnad! Dere er uvurderlige!

Postet av Ingrid Robøle den 19. Des 2022

Og tusen takk til Frode Haugli som tok på seg rennlederansvaret - en jobb du utførte på en glimrende måte! Og her kommer en personlig hilsen fra Frode:

Da er årets HA-sprint vel fullført, og årets TourdeHedmark er i gang. Endelig fikk vi fullført jobben som er gjort i forkant og arrangert renn igjen.

Både i 2021 og 2020 ble HA-sprinten avlyst. 3 år siden siste skirenn er lenge. Noen av dere som var med har kanskje ikke vært med på å arrangere skirenn tidligere. Samtidig har Hamar Skiklubb en rekke personer med lang og god erfaring i dette. Denne mixen av erfaring og nye folk er viktig.

Ved årets HA-sprint har en rekke personer utført dugnadsjobber som de ikke har erfaring fra tidligere. Læringskurven blir bratt, men ny kompetanse er tilført dere og klubben. Håper dere har erfart at dette var gøy!

Jeg vil takke alle som stilte opp på dugnad på HA-sprinten og tok de oppgavene som var nødvendige for å få arrangementet i havn på en god måte. Dette gjelder også dugnaden på å måke inn snø i løypa i forkant av rennet. Denne er også meget viktig for å legge forholdene til rette da snøen Jeg vil også spesielt nevne at vi hadde 3 ungdommer som stilte opp på dugnad. Dette synes jeg er meget gledelig og prisverdig.

Spesielt takk til Frode Bergersen som administrerte tidskjema og gjennomføring på renndagen og Stine Holmen som var løypeansvarlig.

Da håper jeg at flest mulig hiver seg på og melder seg på dugnadslisten til Hamar Sprintcross 7. januar. Hver og en av dere er viktige..

Frode Haugli

Rennleder HA-Sprinten 2022