God start for seniorene på Beito

Postet av Gudbrand Lien den 17. Nov 2017

Seniorene Stian Berg, Anders Nyaas og Fredrik Helgestad sesongsåpnet i dag med Betitsprinten. På programmet vat det 15 km klassisk. Gutta gikk godt, med hhv. 80. plass på Stian, 98. plass på Fredrik og 110. plass på Anders. Dette har de all grunn til å være fornøyd med i den tøffe konkurransen.

På bildet under (som over) ser vi Stian Berg i aksjon, for første gang i Hamar Skiklubb drakt! På bildet over er det også noen som kanskje kjenner igjen "en kjent skikkelse" i rød jakke, nemlig Bjørn Sørli.

På bildet nedenfor ser vi Fredrik under dagens renn. Han debuterte i seniorsammenheng i dag.

Smørevogna (bildet nedenfor) ble også for første gang i dag brukt på renn i Hamar Skiklubb sammenheng. Smørerne Jo Helgestad og Are Vestli melder at de var svært godt fornøyd med vogna, og løperne godt fornøyd med smøretjenesten de fikk.

Resultatlister finner du her.