Tirsdag 1.september: 2.utgave av HSK HIMMELTOPPEN OPP for alle i skiklubben

Postet av Ingrid Robøle den 29. Aug 2015

Velkommen til Hamar Skiklubbs Testløp:

HSK Himmeltoppen opp!
2,5 km og ca. 160 høydemeter

Dette er løpet for alle som vil teste seg selv og måle sin egen fremgang. Det var 39 stk som deltok mandag 1.juni, blir vi flere denne gangen? Her kan alle komme, både store og små, med og uten tidtaking.

Litt praktisk info:

TID: Tirsdag 1. september kl. 17.45 – 18.00: Registrering på Hedmarkstoppen (man får tildelt startnummer)

Kl. 18.00: Felles oppvarming hvor vi jogger testløypa motsatt vei (løypa vil også være lett merket)

Kl. 18.30-18.45: Start for de som ikke ønsker å være med i fellesstart. Her må man bruke egen stoppeklokke for å registrere tida – artig å ha for å sammenligne med sin egen tid når man gjentar testen

Kl. 18.45: Fellesstart ved Snekkerstufeltet (på asfalten der stien begynner)

Kl 19.00 og utover: Målgang ved å slå i veggen på øvre vanntank, og kanskje en kakebit på toppen:)

Se på linken her for løypekart: Himmeltoppen_OPP.Himmeltoppen Opp.jpg (løypa merket svakt lilla)

TIPS: Gjennomfør økta på egenhånd hvis du ikke kan denne dagen, noter tida, og bli med på ny test til høsten.

Her er linken til tidene fra forrige gang: http://www.hamar-skiklubb.no/blog/post/36494/hsk-h...

VEL MØTT- HÅPER Å SE MANGE SPENSTIGE løpere PÅ START!!