Hamar Skiklubb trenger din hjelp!

Postet av Hilde Tvedt Ryen den 16. Feb 2017

Hamar Skiklubb søker leder for arrangement- og marked samt to personer ansvarlig for organisering av dugnader.

Som leder vil man ha dialog med sponsorer, følge opp klubbavtaler og være delaktiv i ulike aktiviteter knyttet til arrangement. Med andre ord en spennende og viktig jobb for en idrettsklubb. Det gjøres oppmerksom på at klubben har egnearrangementskomiteer knyttet opp til de større arrangementene, herunder HA-sprinten og Kirkebakken GP.

Vi søker også 2 personer til praktisk gjennomføring av dugnader. Dugnad utgjør en svært viktig ressurs for Hamar Skiklubb, og er helt avgjørende for at medlemmene skal kunne få et aktivitetstilbud. Dugnadsånden er derfor viktig å ta vare på. Dugnad gir fellesskap og sparer idrettslaget for utgifter som ellers måtte vært dekket av medlemmene. Samtidig skal dugnad oppleves som frivillig, sosialt og gøy.

Føler du deg kallet og/eller vet om noen som passer i disse rollene er det bare å ta kontakt med undertegnede, tlf 90198922 eller mail floberghagen@hotmail.com

Mvh

Trond Floberghagen