Leie av Gubbestua

Kontakt Mari Ovidia Ranestad på mail: gubbestua@hamar-skiklubb.no eller tlf: 95 52 51 85 for spørsmål om leie.

Se også utleiekalender for oversikt over utleide dager/kvelder.

Gubbestua har plass til 48 personer til bords. Det er 8 bord a 2 meter og 6 stoler til hvert bord.

Priser:  (prisene nedenfor gjelder fra 1.sept 2022, forrige prisendring var for ca 10 år siden, det tas forbehold om at prisene kan justeres i samsvar med konsumprisindeksen).

Utleiepris for medlemmer  er: kr 2 900 på dag før-/ helligdag, fredag, lørdag og søndag inkl sluttvask.  Dobbelbooking fredag/lørdag eller lørdag/søndag koster kr 4 300 inkl sluttvask. På vanlige ukedager betaler medlemmer kr 1 900 inkl sluttvask. Utleiepris for medlemmer gjelder private arrangement (ikke arrangement der det bestilles på vegne av arbeidsgiver).

Utleiepris for ikke-medlemmer er: kr 4 700 på dag før-/ helligdag, fredag, lørdag og søndag inkludert sluttvask. For dobbelbooking fredag/lørdag eller lørdag/søndag: kr 6 200 inkl sluttvask. Utleiepris for vanlige ukedager: kr 2200 inkl sluttvask.

Leie starter kl 13.00. Gubbestua har kodelås. Leietager får en kode fra utleier med begrenset varighet.  Leie avsluttes kl 11.00 neste dag ved at tilgangen til døra avsluttes.

Aldersgrense for leie er 25 år. Det betyr at gjestene i hovedsak skal være minst 25 år.