Lær av Kristian! - Temakveld om treningsplanlegging torsdag 1. juni

Postet av Gudbrand Lien den 9. Mai 2017

Kristian Græsli trapper ned. Han har over mange år hatt en god utvikling som skiløper og stadig kommet nærmere og nærmere verdenseliten tidsmessig. Er det noe vi kan lære av de erfaringer han har gjort seg i sin karriere?

Det har gått noen uker siden vi avsluttet forrige sesong, og mange er allerede i gang med å tenke på hvordan de skal forberede seg best mulig til skisesongen 2017/2018. Derfor er det spennende å høre fra Kristian som har utviklet seg til et så høyt nivå, hva han selv mener har vært de viktigste årsakene til framgangen.

Stikkord for temakvelden er:

• Sesongevaluering
  • Treningsplanlegging
  • Kvalitetssikring
  • Justering

Kristian vil innlede med sine tanker, erfaringer og vyer, og vi håper på en livlig diskusjon.

Ordstyrer for kvelden er Tore Neby (bildet nedenfor), som selv har erfaring fra toppidrett og som trener. Tore er nå trener bl.a. på Wang Toppidrett og i Storhamar hockey.

Temakvelden er torsdag 1. juni kl. 18.00 på Gubbestua. Alle utøvere, trenere og andre interesserte er velkomne (uavhengig av klubbtilhørighet). Vi håper på "stinn brakke". Det blir enkel servering.

Vel møtt!

Hamar Skiklubb ved Junior/senior utvalget

Invitasjonen ligger også på Hedmark Skikrets Langrenn sine sider, her.