Miljøsamling Skeikampen 25.11-27.11 - Påmelding

Postet av Andre Kvarstad den 2. Nov 2016

Vi inviterer alle i Hamar Skiklubb til å delta på årets miljøsamling på Skeikampen den 25.-27. november. Dette er årets høydepunkt for klubben, og en viktig arena for å bli kjent med miljøet, barna og foreldre. I fjor var vi 150 stykker(!), og mange tok med hele familien på en tidlig skihelg. Vi hadde supre treninger, deilige bad i bassenget på hotellet, mye lek og en gøyal fellessamling lørdag kveld. Vi håper å gjenta suksessenJ

Overnattingssteder er i år leiligheter med ulikt antall sengeplasser på Skitorget Apartments, Skeibo og Skei leilighetssenter like ved Velkomstsenteret ved bunn av alpinbakken. Kostnadene for voksne er kr 775,- pr natt. I alderen 7-15 år kr 560,- og barn i alderen 0-6 år gratis. Prisen inkluderer helpensjon og sluttvask. Sengesett og håndklær kan tas med hjemmefra eller leies for kr 160,- pr sett.

Påmelding og bestilling av overnatting gjøres vi linken her innen søndag 06.november.

Har du spørsmål kontakt Nina Regland Kaulum på nina.kaulum@gmail.com eller på telefon 99 49 32 92. Program for samlingen kommer senere.

Vi håper nettopp du kommer, da blir vi en stor flott gjeng!