Gratulerer så mye med NM-gull Anine!
Postet av Gudbrand Lien den 8. sep 2016

Anine Lome ble i dag Norgesmester, ved å vinne langdistansen i damer yngre junior (D 17-18) i NM i orientering i Fauske (Bodø). Anine vant en tøff sekundstrid og var 4 sekunder foran sølvmedaljevinner Victoria Hæstad Bjørnstad. Gratulerer så mye med din 1. norgesmesterskapstittel Anine! Og lykke til videre i NM-uka.
Logg inn for å skrive en kommentar.