Takk til alle i HSK for super innsats i HA-sprinten

Postet av Ingrid Robøle den 19. Des 2015

Slik ønsket sola fotograf Martin Wellhaven og alle morgenfuglene som ankom Budor og HA-sprinten 2015.

Og, som leder av Skiklubben, er jeg stolt av at vi i dag har arrangert skisprint for 600 deltagere. En stor takk går til Jo Helgestad som rennleder (bildet under).

Jo har lagt ned en enorm innsats, og det samme har mange, mange av klubbens medlemmer for å dra dette i havn på den gode måten vi gjorde. Det er ikke ubetydelig med timer som er nedlagt i planlegging, jobbing med løyper, rigging, sekretariat, lagsposer og startnummer, kiosk, premiering med mere. Og, super innsats til de 58 utøverne fra Skiklubben, og takk til trenere og smørere, og heiagjeng som følger opp løperne. Og, nedriggingen i pøsende regnvær og null grader, gjorde ikke den jobben enklere!

Jeg synes vi fikk til en flott ramme under årets HA-sprint. Løypene hadde gode snøforhold og holdt seg bra gjennom hele løpet. Og, løypene var publikumsvennlig og utfordret løperne på en utmerket måte. Dette kan vi bygge videre på.

Det å arrangere arrangement som dette er også nyttig ved at det minner oss om hva som legges ned av innsats rundt omkring oss hvor vi deltar på skirenn. Sånne arrangement som dette gjør at vi setter enda større pris å komme til "dekka bord" når vi drar på skirenn innenlands og for den saks skyld utenlands.

Nok en gang tusen takk til alle som bidro til en flott dag på Budor. Gleder oss til fortsettelsen i Tour de Hedmarken med Ottestadrennet på Natrudstilen allerede i morgen og avsluttende renn neste helg.

Jeg nytter også anledningen til å ønske alle en riktig God Jul og Godt Nytt År fra Ingrid