Flott gjennomført HA-sprint!

Postet av Ingrid Robøle den 17. Des 2017

Takker alle som velvillig bidro med å arrangere HA-sprinten på lørdag 16. desember. På bildet over ser vi tre sentrale personer for HA-sprinten, fra høyre Rennleder Kjetil Kjærnes, Teknisk delegert Ola Erik Galaaen og Hamar Skiklubbs representant i Tour de Hedmarken, Frode Bergersen.

Arrangementet ble svært godt gjennomført, dette til tross at hele arrangementet ble flyttet fra Budor Skistadion til Veldre Sag så sent som onsdag denne uka.

Gledelig at det var omkring 400 påmeldte, dette til tross for at det var skirenn både i Oppland og Akershus/Oslo denne lørdagen. Nedenfor er noen få glimt fra lørdagens renn.

Premieutdeling i M18. Fra venstre Simen Syversen, Kristoffer Kvarstad, Petter Myhr (Vallset IL) og Simen Krogstie Bjørgan.

Jonathan Hemb Fjeldstad (startnummer 117) på vei ut fra start i G13.

Jo Helgestad var arenaspeaker, og Ivar Stuan var som alltid glimrende speaker. Her ser vi Jo intervjuer Karen Amalie Nordseth fra Snertingdal IF som vant K18.

Vi ønsker Ottestad IL, Vang Skiløperforening og Nordbygda/Løten Ski lykke til med de neste 3 renn i Tour de Hedmarken.