Dunejakker klare til bestilling - også barnejakker! (Oppdatert 19.11!)

Postet av Andre Kvarstad den 19. Nov 2014

Sport 1 har bekreftet at barnejakkene i ulike str kommer til Sport 1 sin butikk på Olrud onsdag 19.11.

Pga behov for trykk på jakkene og ønske om rask levering, setter vi siste frist for prøving av str og bestilling av jakker til Onsdag 26. november! Dette gjelder da for både voksen og barnestørrelser!

Se under for beskrivelse av bestilling av jakkene

-----

Sport 1 har bekreftet at de har fått dunejakker fra Swix i de ulike herre og damestr som er klare for prøving. Barnejakkene kommer i uke 46.

Prisen for jakke er kr 999,- for barnejakke og 1.399,- for voksen jakke. Modellen heter Swix Glacier (svart). Disse har veiledende priser henholdsvis kr 1.499,- og 1.999,-.

Vi har følgende bestillingsordning;

-Prøving av jakke mht størrelse gjøres på Sport 1

-Man registrer sin bestilling hos Sport 1 med navn og str

-Så snart vi har fått tid til å prøve og sluttføre bestilling av barnejakker i uke 46/47 (avhenger av når disse kommer til Sport 1), sendes komplett bestilling til Swix. Forventer at vi kan få dette bestilt slutten av uke 47.

-Jakker skal trykkes med HSK-logo, Hamar Skiklubb på rygg samt sponsorer. Pga oppstartskost på trykk, ønsker vi en samlet bestilling av dette.

-Går alt knirkefritt, bør vi kunne ha jakkene til jul

Andre - marked