Siste dag Norgescup på Nes

Postet av Kristoffer Skjøstad den 22. Feb 2015

(Lagt inn på vegne av Per Ivar. Takk for innlegg!)
Søndag var det klart for helgens siste øvelse, og det varklassisk som stod på programmet. Vi var 6 løpere som stilte fra Hamar skiklubb.Disse løperne skulle ut på 7,5km og 10km i klassisk stil. Denne dagen var det Per Ivar som var først ut, han gikk inn til 42. plass. Deretter kom M18 med Ivar, Sverre også Fredrik og de gikk in til henholdsvis 36.plass på Fredrik,62. plass på Ivar og 84.plass på Sverre. Etter M18 kom M19/20 der stilte JørgenHågensen og Kristian Græsli Her ble resultatene en fin 18.plass på Kristian somnå ligger på en finfin andreplass sammenlagt i norgescupen og Jørgen Hågensen med en 154.plass. Eneste jente fra Hamar skiklubb på start var Silje Wilson som kom på en 54.plass. Nå ser vi frem til Junior NM i Hommelvik om to uker og håper på flere gode resultater der.
Alle resultater fra NC Nes finnes på http://www.skiforbundet.no/nes/start--og-resultatl...