Takk for dugnadsinnsats under Kirkebakken Grand Prix og Sommerskiuka på Hamar!

Postet av Jo Helgestad den 19. Aug 2015

Uka 8. - 15. august har gitt mange av oss sommerskiopplevelser vi kommer til å minnes i lang tid! Det har vært så mange høydepunkter at vi ikke en gang kan trekke frem Kirkebakken GP som det ene store. Se vår hjemmeside www.hamarsommerski.no og vår FB-side Sommerskiuka på Hamar for en fyldig dokumentasjon på uka. NB: Se Petters HSK-merke på brystet - Hamar i Petters hjerte - han avslutter jo karrieren her i 2029...

Uten velvillige medlemmer hadde det ikke vært mulig å gjennomføre. Kanskje kom Sommerskiuka brått på mange som allerede hadde lagt ferieplanene, men vi klarte å gjennomføre med stil. Kirkebakken var for mange for lengst plottet inn i kalenderen, og her var det faktisk overflod av ivrige dugnadsmannskaper.

Hamar Skiklubb, Hamar by, Hamar-regionen - og skisporten - har fått masse positiv oppmerksomhet. Vi har fått opplevelser, fellesskap, stolthet og glede!

Takk for innsatsen! Velkommen tilbake til Sommerskiuka på Hamar/Kirkebaken GP 2016 - vi trenger hverandre!

Med hilsen styringsgruppe og prosjektledelse