Sjekk medlemstatus i Min idrett

Postet av Hilde Tvedt Ryen den 19. Okt 2015

Er du usikker på om du er registrert som medlem i Hamar skiklubb? Svaret finner du ved å logge deg inn på Min idrett som er idrettens digitale oversikt for enkeltmedlemmer. Her er blant annet oversikt over medlemskap, lisenser og terminlister.

Under overskriften medlemskap vil du få fram en oversikt over klubber du er medlem i. Dersom ikke Hamar skiklubb står listet opp under Klubb, så er du ikke registrert som medlem. Dersom Hamar skiklubb framkommer på lista, kan du klikke på klubbnavnet, en ny boks framkommer på høyre side. Klikk på Hamar skiklubb nok en gang og få en oversikt over hvilket medlemskap du er registrert med. Vi har følgende medlemskap: aktiv under 17 år, aktiv over 17 år, familiemedlemskap og støttemedlem.

Hvis ikke Hamar skiklubb framkommer og du ønsker å være medlem, trykk på Finn ny klubb og søk opp klubben og trykk på Send søknad.

I november blir det sendt ut fakturaer for medlemskontingent, så det er til god hjelp om medlemmene har oppdatert informasjon på Min idrett, både type kontingent, riktig e-postadresse og mobiltelefon.

Brukermanual Min idrett