Kristian sterk på dagens Gåsburenn

Postet av Gudbrand Lien den 27. Des 2016

Kristian Græsli fikk i dag en god 4. plass på Gåsburennet i klasse Menn Senior. Det var et sterkt felt på startstreken på 20 km duathlon. Løpet ble avsluttet med et spurtoppgjør mellom 7 stk, hvor altså Kristian fikk en flott 4 plass, 3 sekunder bak vinneren. På videoen ligger Kristian nr 2 litt før de går inn på stadion. (Legg merke til hvor effektivt Kristian dobbeltdanser opp bakken.)

Det var også en rekke andre gode plasseringer blant junior/seniorene (da med Simen Syversen og Kristoffer Kvarstad i spissen) i Hamar Skiklubb i dagens renn. Vi kommer imidlertid tilbake til dette i morgen, da jaktstarten i Tour de Hedmarken er unnagjort. Lykke til i morgen, for de som skal gå der.

Selv om det var litt vind så ble det et flott Gåsburenn, med over 700 deltagere og som alltid vel arrangert av Vang Skiløperforening.

Resultater fra dagens renn finner du her.