Infokveld om junior/seniortilbudet i HSK/OIL skisesongen 2017/2018

Postet av Gudbrand Lien den 13. Aug 2017

Mandag 28. august kl. 18.30 inviterer vi utøvere og foreldre til infomøte på Gubbestua. Dette gjelder junior-/seniorutøvere og foreldre i Hamar Skiklubb og Ottestad IL. Det gjelder også "tilflytta" WANG elever som vil følge Hamar Skiklubb sitt treningsopplegg for kommende sesong.

Det vil bli gitt informasjon som er viktig både for "ringrever" i miljøet, samt tilkomne utøvere i miljøet. Vi vil komme inn på

1. Generell info (trener- og smørestab, nye løpere, fremtidige ambisjoner, informasjonskanaler, økonomiske støtteordninger og retningslinjer, reise- og overnattingsopplegg på hovedrenn)
  2. Hovedsmører Henrik og smøreteamet sine tanker og planer
  3. Hovedtrener Bjørn og trenerteamet sine tanker og planer
  4. Eventuelt

Tidsrammen er 18.30 til 20.30 (eller ferdig gjerne litt før)

Enkel servering med frukt, mineralvann og kaffe.

Registeringslink vedr. deltagelse på hovedrenn, bruk av smøreservice og overnatting for foreldre på hovedrenn finner du her.

Her ser du pr. nå hva som er registrert.

Vel møtt!