Har du lyst til å representere Hamar Skiklubb på NM-Veka på Hamar/Stange i sommer?

Postet av Hamar Skiklubb den 13. Jan 2020

Innlandet Idrettskrets er som flere kjenner til valgt som vertskap for NM-veka 2020 sommer.  Som medarrangører har vi med oss Hamar og Stange kommune samt Innlandet fylkeskommune.

NM-veka er en stor idrettsfest der 32 idrettsgrener avvikler sitt NM på Hamar og Stange , eller i nærheten, i perioden 24. – 28. juni. Her finner du alt fra motorsport til dans og boccia til skating. I løpet av uka vil det komme om lag 1700 utøvere hit. I tillegg er NRK her med en stor produksjon og sender 30 timer fra NM-veka.

Vi inviterer nå idrettslagene til informasjonsmøte om NM-veka 2020. På møtet vil vi gi dere et bilde av hva som skjer av norgesmesterskap og hva vi tenker av aktiviteter i tillegg til selve mesterskaps avviklingen. Dere inviteres til å se om dere kan bruke NM-veka til å vise dere frem eller fremme noen av de målene dere har satt dere for 2020. Et så stort arrangement vil også kreve en del rigging. Vi ønsker derfor også å komme i kontakt med lag som ønsker å tjene penger på en dugnadsinnsats.

Sted: Idrettens Hus (Løvstadvegen 7, 2312 Ottestad)

Tid: Torsdag 23. januar kl. 18.00

For påmelding trykk her.

Videresend gjerne til andre i ditt idrettslag som du tenker ønsker å delta.

For spørsmål eller innspill ta kontakt på mail eller telefon.

Med sportslig hilsen

Ane Måntrøen