Samling på Sognefjellet for juniorene/seniorene 24.-27. juni

Postet av Gudbrand Lien den 25. Apr 2018

Sol - storslagen natur - behagelig temperatur - flotte skiløyper - sosialt og moro

Dette kan du kanskje oppleve, dersom du blir med på Hamar Skiklubbs sommerskisamling på Sognefjellet fra søndag 24. juni til onsdag 27. juni. Vi skal bo på Sognefjellshytta, dvs. rett ved skiløypene. En annen stor gruppe som da er der samtidig er Asker Skiklubb. Det er rift om plassene på Sognefjellshytta, derfor ønsker vi påmelding fra dere raskest mulig, og senest fredag 11. mai.

Kostnaden (egenandelen) per utøver blir kr 2000, som vil bli innkrevd på forhånd (kommer tilbake til dette). Det inkluderer kost og losji (hvor klubben da har dekket 50 % av kost og losji), og avgift for skipass hver dag (noe alle utøvere må ha for å gå i løypene). Kostnad for "ikke-Hamar SK utøvere" blir dermed kr. 3400. Kostnader med reise tur/retur Sognefjellet dekker dere utøvere selv.

Ytterligere informasjon om romfordeling, kjørelister, treningsplan for samlinga m.m. kommer i midten senere.

Hovedtrener blir Torill Kvarstad. Antakeligvis vil også en/flere smørere være med og kunne bistå.

Påmeldingslink her.

Oversikt påmeldte (per nå) ser du her.

Vi ser frem til noen fine dager på ski på Sognefjellet!

Bildet nedenfor av Hamar SK/Ottestad IL gjengen på Sognefjellet i 2017.