Dugnadsbehov Stenfjellhytta sesongen 2018/2019

Postet av Ingrid Robøle den 8. Okt 2018

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

Kjære alle medlemmer i Hamar Skiklubb

Som mange sikkert har fått med seg har Hamar Skiklubb og Hamar Orienteringsklubb gått sammen om å drive Stenfjellhytta fra 2. juledag og fram til og med påske. Vi er helt avhengige av at noen er villige til å være på Stenfjellhytta ei helg eller enkelte dager. Det er muligheter for overnatting. Dere må også gjerne engasjere besteforeldre, venner, barnefamilier etc selv om de ikke er medlem av klubben. Vi mener at det er behov for 2-3 personer per dag/vakt. En familie som har med barn som kan bidra litt, vil nok klare dette sammen. Selvfølgelig vil trafikken variere en del, ikke minst avhengig av været.

Hvis du er medlem i o-klubben i tillegg, betyr ikke det at du trenger å ha to vakter hvis du ikke har lyst/tid til det.

Detaljerte instrukser om dugnadsvaktene vil komme nærmere jul, men dere må regne med å bruke hele dagen (fra ca 9 - 18).

Hamar Skiklubb trenger dugnadsvakter følgende dager:

28.des Romjul
16.apr Påske
19.apr Langfredag
20.apr Påskeaften

Klubben vil tjene gode penger på denne dugnaden – så vi håper dere stiller. Vi tror også at dette blir en fin mulighet til å markedsføre klubben. Det vil være klubbseil som vi setter opp foran hytta, og det er jo veldig fint om de som har klubbtøy har på seg dette når de har dugnad.

Jeg setter opp vaktliste – meld fra til meg per mail (ingrid.robole@azets.com) eller telefon 99 73 99 77 så raskt som mulig. Førstemann til mølla...

Det vil garantert bli mange fine dager på Stenfjellhytta - håper vi ses!

Mvh

Ingrid Robøle