Invitasjon til "oppvekstkveld" i Hamar kulturhus

Postet av Ingrid Robøle den 30. Okt 2018

Bufetat Fosterhjemtjenesten ønsker å komme i kontakt med flere, og nye miljø for å informere om behovet for fosterhjem.

I den forbindelse ønsker de å invitere lag, foreninger og organisasjoner til en underholdende og informativ kveld.

15.november -18
Hamar kulturhus.
Multisal Pauline Hall kl 18.

Det bys på foredrag med sjøfarer og TV-personlighetSamuel Massie(Fra bla seilskuta Berserk, og «Samuel og bestefar» på TV2) og en viktigsofasamtaleom oppvekst – med utekontakten i Hamar, Barnas Stasjon, et tidligere fosterbarn og en fosterfar.
KoretSiri`ussetter den musikalske rammen for kvelden.

Hamar Skiklubb har mulighet til å melde på fire personer fra klubben, med påmeldingsfrist allerede 1.november. Send en sms på 99739977 eller mail til ingrid.robole@azets.com senest 1.nov kl 19.00 hvis du ønsker at jeg skal melde deg på dette foredraget.