Informasjon angående NC Nes og stafettlag senior-NM

Postet av Kristoffer Skjøstad den 23. Jan 2015

NC Nes

Det er tidligere gitt beskjed om at det dekkes overnatting for de som ønsker å overnatte i forbindelse med NC Nes. Dette kan virke rart og "presse" enkelte til overnatting, mens det kan være best i forhold til restitusjon å kjøre hjem og sove der alle dager. Det er nå fattet et nytt vedtak på dette. Det dekkes inntil 500 kr pr renndag for reise eller opphold. Da står dere fritt til å velge selv.

Når det gjelder smøreservice har jeg forstått det slik at SkiTeamet vil ha et tilbud på Nes

Stafett senior NM søndag 1.februar.

Er det noen av dere som kan tenke dere å stille opp på et stafettlag søndag 1.februar. Klubben dekker inntil 500 kr i reise og 500 kr i overnatting om det er aktuelt.
Gi meg tilbakemelding om du ønsker å gå på stafettlaget. Vi bør ha muligheter for å stille lag i menn. På damer sliter vi.