Overnatting i forbindelse med Sjusjøcup Granli/Magnor 30.-31. januar

Postet av Gudbrand Lien den 29. Des 2015

Lørdag 30. januar er det Sjusjøcup nr. 5 i fristil fellesstart, arrangert av Granli IL. Skirennet foregår på Liermoen (golfanlegget utenfor Kongsvinger). Søndag 31. januar arrangerer Magnor IL KM og Sjusjøcup nr. 6 i klassisk stil. Også dette rennet foregår på Liermoen.

Disse to skirennene i Kongsvinger-området er det en fin anledning til å overnatte i området fra lørdag til søndag. Vi har derfor foretatt en foreløpig reservering på overnatting på Thon Hotel Charlottenberg fra lørdag 30. januar til søndag 31. januar.

Vi har foretatt følgende foreløpig reservering (for Hamar Skiklubb og Ottestad IL felles)

• Dobbeltrom 11 stk. reservert, pris SEK 795 per rom og natt.
  • Familierom 11 stk. reservert (inntil 2 voksne og 2 barn under 12 år), pris SEK 1295 per rom og natt.

Bindende påmelding for denne overnatting gjøres på denne link innen 8. januar. Foreløpig påmeldte seg du her.

Blir skirennet avlyst (NB! de har kunstsnøanlegg der) eller du av en annen grunn ikke vil benytte overnattingen vil du måtte betale 25 % av prisen ved en avbestilling. Betaling for denne overnatting vil bli innkrevd av Skiklubben i etterkant.