Overnatting på Savalen i forbindelse med KM i Tolga og Folldal

Postet av Gudbrand Lien den 18. Mar 2016

For 13-16 åringene er det KM fristil distanserenn i Tolga 2. april og KM sprint klassisk i Folldal 3. april. I tillegg er det også skicross i Tolga 2. april. Selv om det er KM for 13-16 åringene er alle 3 rennene for alle aldersklasser.

I forbindelse med disse skirennene i Østerdalen har vi booket Narumshyttene på Savalen fra fredag 1. april - søndag 3. april. Det er flott om utøvere fra andre klubber (Mjøsski, Ottestad, Vang m.fl.) også blir med oss på Narumshyttene. I så tilfelle ligger det til rette for en sosial helg på tvers av klubbene. Samt morsomme skirenn i flotte omgivelser i Østerdalen.

Pris per person er kr. 300 (inkl. utvask). (Vi leier 2 av de 3 hyttene på hyttetunet, blir vi flere, leier vi ekstra hytter nede ved hotellet på Savalen).

Påmelding til overnatting på Narumshyttene gjøres her. Her ser du oversikt over hvem som har meldt seg på overnatting.

Stig Anders Stensby vil være "vaktmester" og administrator på Narumshyttene. Han kan treffes på telefon 9957 4744.