Klubbtøy, sponsorer og profilering

Postet av Jo Helgestad den 11. Jan 2017

Hamar Skiklubb - og andre idrettslag - er avhengig av sponsorer for å opprettholde tilbudet om trening, økonomisk støtte, mm. Vi har registrert at klubbtøy med uriktige sponsormerker i enkelte tilfelle benyttes på renn eller ved andre tilfelle der media/mye folk er tilstede. Vi ber derfor om at dere tenker over dette - og i den grad dere har de senere modeller tøy bruker konk.dress, lue, og overtrekksdress og dunjakke med de rette sponsormerker (Sparebanken Hedmark, Eidsiva og ASKO) . Skjer ikke dette kan vi for de som mottar økonomisk støtte trekke tilbake dette. NB: Vi krever ikke at alle skal ha årets modell skitøy (se FB: Hamar Skiklubb Bruktmarked for tidligere modeller). Og vi er klar over at tidligere modeller ikke nødvendigvis er merket med alle dagens sponsorer. Det er greit. Men det vi krever er at på tøy som avbildes så skal ikke bransjekonkurrenter som feks DNB, profileres.