Medaljedryss til juniorene og seniorene i KM stafett på Natrudstilen

Postet av Gudbrand Lien den 26. Mar 2017

På dagens KM stafett stilte Hamar Skiklubb med 2 lag i Menn Junior, 1 lag i Menn Senior og 1 lag med Kvinner Junior. Alle lagene fikk medalje. Vi hadde imidlertid gjerne sett at (langt) flere lag hadde stilt til start på KM stafetten, slik at det hadde vært en tøffere kamp om medaljene. Det var som alltid et flott arrangement på Natrudstilen i varmt påskevær.

I Menn Junior vant 1. laget til Hamar Skiklubb med Simen Syversen, Fredrik Helgestad og Kristoffer Kvarstad på laget (bildet over og under). Dette laget slo også alle seniorlagene.

2. laget til HSK bestående av Sigurd Skurdal, Johan Storebakken og Andreas Bjørgen (bildet under) tok bronse i Menn Junior, hvor Vang Skiløperforening fikk sølvmedaljen.

I Menn Senior ble det sølvmedalje til HSK, en fotlengde bak Magnor som vant. På laget til Hamar Skiklubb gikk Per Ivar Reinemo, Kristian Græsli og Per Ola Flaten Bredvold (bildene under). Ottestad IL fikk bronsemedaljen i Menn Senior.

I Kvinner Junior fikk Mathilde Bangstad Bergersen, Marit Sveen og Mari Robøle Lien (bildet under) sølvmedalje, etter Magnor som vant.

Resultater finner du her.