Gratulerer til klubben i våres hjerter! Hamar Skiklubb fyller 60 år 4.desember!

Postet av Ingrid Robøle den 3. Des 2019

Hamar Skiklubb er en aktiv skiklubb, og på bildet her ser dere 120 medlemmer som var med på vår årlige miljøsamling på Skeikampen nå i november. Det er mye aktivitet i klubben i alle aldersgrupper, alt fra de små som knapt klarer ta på skia  selv til våre veteraner som både går skirenn og stiller på dugnader. Bjørn Andersen er en av disse, og var blant annet med på stiftelsesmøte 4.des 1959 da Hamar Skiklubb gjenoppstod som en selvstendig klubb (etter å ha vært en del av HIL). Og Bjørn stiller fortsatt opp når det skal rigges til skirenn og har vært en av de som har sørget for å ta godt vare på våre kjære klubbhytte, Gubbestua (som ble bygd i 1910). Rett og slett imponerende, Bjørn!

Vi har laget ett "skriv" med litt informasjon om klubben og aktiviteter som vi holder på med, les og nyt dette her:

Informasjon-om-aktivitetene-i-Hamar-Skiklubb.pdf

Vi håper å arrangere en en sammenkomst/skifest for våre medlemmer på slutten av sesongen.

Benytter samtidig anledningen til å ønske alle skivenner en riktig god førjulstid! Så ses vi både på HA-sprinten 21. desember og Hamar Bysprint lørdag 4. januar!