Tusen takk til Jo Helgestad som har vært daglig leder i Hamar Skiklubb fra aug 2018 - jan 2020

Postet av Ingrid Robøle den 2. Feb 2020

Jo Helgestad

Styret i Hamar Skiklubb har besluttet at vi dessverre ikke kan forlenge stillingen som daglig leder i 50 %. Jo Helgestad har hatt denne stillingen i 1,5 år og hans siste formelle arbeidsdag var nå den 31. januar.

Hovedoppgavene til Jo har bestått av drift/utleievirksomhet av Gubbestua. I tillegg har Jo også hatt hovedansvaret for rehabiliteringsprosjektet i kjelleren. Han har også brukt tid på sponsorarbeid og søknader på gavemidler. Jo har avlastet styreleder og sekretær når det gjelder oppfølging av eposter/post etc, samt oppdatering/oppfølging av hjemmesida.

Jo har også vært spesielt engasjert i Hamar Stormølle (drifting og adm av denne), samt å bistå spesielt seniorutøverne når det gjelder smøreservice på renn.  Og når det gjelder disse oppgavene, vil vi nok fortsatt se Jo i full aksjon. Noe vi setter stor pris på!

Igjen, takk for jobben og samarbeidet, Jo! Hamar Skiklubb håper å dra nytte av all din kunnskap og engasjement fremover. Vi trenger ildsjeler som deg!