Fellestrening 13-16 år - Ottestad lørdag 25. oktober

Postet av Gudbrand Lien den 20. Okt 2014

Ottestad arrangerer dagssamling for 13-16 år lørdag 25.oktober. Oppmøte kl. 9.50 ved klubbhuset i Ottestad, første økta starter kl. 10.00.

Kl. 10 Basisøkt: Trening på beina med fokus på spenst, hurtighet og styrke. Økta vil foregå i Åkershagan-området.

Kl. 11.30-12: Pause på klubbhuset. Alle tar med egen mat. Det serveres frukt og drikke.

Kl. 12: Avreise til Atlungstad og Sport1-stafetten. Transport ordnes selv. Startnummerutdeling, varme opp/prøve etapper.

Kl. 13: Sport1-stafetten; 3+1+2+4km. Vi håper å stille mange lag fra HSK. Mer info om dette kommer snart.

Kl. 14.45: Foredrag "Utholdenhetstrening i ung alder" ved Ingrid Kristiansen og Johan Kaggestad i Brennerikjelleren Atlungstad.

Utstyr: Treningstøy/sko for to økter på beina, mat til hele dagen, drikkebelte, skift til etter stafett. Mulig å dusje på Ottestads klubbhus mellom stafett og foredrag.

VEL MØTT TIL EN KOMPLETT LØRDAG I OTTESTAD!

Tommy Olsen
Sportslig leder OIL.