Behov for utstyr til vinteren? Bytte / Salg av brukt utstyr Gubbestua tirsdagene 4. og 11.november kl 1730 – 1900

Postet av Hilde Tvedt Ryen den 27. Okt 2014

To tirsdager fremover tilbyr Yngres et marked for kjøp og salg av brukt utstyr.

Vi håper at de som har liggende ski, staver, sko eller klubbklær som ikke lenger er i bruk, kan ta med seg dette på Gubbestua denne kvelden.

Utstyret merkes med navn, telefonnummer og pris, slik at de som ønsker å kjøpe kan ta direkte kontakt med kjøper. Utstyret må fjernes innen kl 19 hver kveld, for da begynner kveldsmaten.

Yngres håper med dette å sette ressurser i omløp, og bidra til at medlemmene, og spesielt de yngste, kan få tak i rimelig utstyr.

Gode ski blir ikke særlig dårligere med åra, staver kan holde en evighet, og pent brukte sko og klubbklær er alltid attraktive i et slikt marked.

Spesielt nå i de nærmeste månedene med trening på lite snø, kan det være lurt å få tak i et par ski som en kan herje med fritt uten at en trenger å bekymre seg for riper i skia.