Samarbeidsavtale med Statoil Vangsvegen inkluderer en liten dugnadsjobb

Postet av Andre Kvarstad den 12. Feb 2015

Vi inngikk før jul en samarbeidsavtale med Statoil Vangsvegen, som ligger ved rundkjøring ved gamle CC. Denne avtalen innebærer at vi har en sponsoravtale på smørebilen vår, og avtalen innebærer at vi gjennomfører en dugnad på vegne av Statoil Vangsvegen.

Dugnaden består i at vi selger vaskekort for Statoil Vangsvegen. Disse koster kr 200,- og kan benyttes i maskinvaskehall eller selvvaskeanlegget hos Statoil Vangsvegen.

Av hvert vaskekort vi selger, tjener Hamar Skiklubb 30,-. Vi har i første omgang bestemt oss for salg av 300 kort og dette bidrar da med kr 9.000 til klubben.

Kortene er nå fordelt til foreldrekontakter på de ulike treningsgrupper. Ber om forståelse av dugnaden når disse deles ut. Dere vil også få et brev som sier noe om ordningen og informerer om innbetalingsordning av dugnaden. Dette brevet ligger her.

Om noen ønsker å selge flere kort; kanskje til naboen, familie eller arbeidsgiver, så kan dere henvende dere til meg på 95777805 eller akvarst@online.no.