Informasjon om og påmelding til klubbrenn onsdag 04.3.2015

Postet av Gudbrand Lien den 26. Feb 2015

Vedlagt her følger informasjon om årets fjerde klubbrenn, som avvikles på Gåsbu onsdag 04.03.15.

Påmelding:
Påmeldingen er åpnet på følgende link; www.palisoft.no/pmdb/index.php?arrid=2891 og er åpen frem til mandag 02.03.15 kl. 2359.

Stilart:
Aldersklassene fra 13 år (2002) og eldre går duathlon. De som er yngre går klassisk med individuell start.

NB! For de som går duathlon skal alle passere gjennom sin bås ved runding, og vi oppfordrer alle i 13 – 16 års klassen som har to par ski om å bytte ski/stilart ved runding. Vi arrangerer duathlon primært for at utøverne skal få anledning til å øve på skibytte!

Juniorer og seniorer skal bytte ski ved runding.

Løypetraseer:
Alle klasser har de samme løypetraseer som på foregående klubrenn, med unntak av; G / J 13, 14 år som skal gå 1,2 km to ganger. Det innebærer at de går ut under brua, ned på "myra" vender der nede og går opp den lange, bratte bakken. Deretter følger de løypa inn mot runding/mål om «gratishaugen». og G 17, 18, 19/20 og menn seniorer som skal gå 7 km. Det innebærer 3,5 km + 3,5 km. Se for øvrig løypekart i vedlagte informasjonsskriv.

Vel møtt!